شرایط ضمانت نامه

  1. صدمات ناشی از حوادث طبیعی و غیر مترقبه، نوسانات برق، اشکال داشتن و یا فقدان سیم زمین (ارت)، استفاده نادرست، عدم رعایت شرایط نگهداری قیدشده در کاتالوگ دستگاه، عدم استفاده صحیح و صدمات ناشی از ضربه، آتش سوزی و یا تعمیر اشخاص غیر متخصص باعث ابطال ضمانت نامه می شود.
  2. تطابق محصول با صورت‌حساب، سلامت محصول و سلامت بسته‌بندی تا لحظه تحویل به مشتری بر عهده فروشنده است و در زمان تحویل، کلیه موارد مذکور با رویت و امضای مصرف‌کننده گواهی می‌گردد. مصرف‌کننده مجاز است در صورت عدم تطابق، نسبت به عودت وجه یا تعویض آن، درخواست خود را اعلام نماید و فروشنده موظف به پذیرش درخواست مذکور است.
  3.  پس از تایید سلامت محصول توسط مصرف کننده، فروشنده مسئولیتی در قبال کسری، شکستگی، قری و امثالهم ندارد.
  4. کلیه خدمات پس از فروش تعمیراتی و هزینه‌های تبعی از جمله اجرت تعمیر، تأمین و تعویض قطعات، هزینه ایاب و ذهاب و حمل و نقل، جابجایی کالای مشتری به محل ارائه خدمت در محدوده شهری در دوره ضمانت رایگان و این خدمات در طول دوره تعهد با اخذ هزینه است. مابه التفاوت هزینه حمل و نقل محصول و ایاب و ذهاب در خارج از محدوده شهری در دوره ضمانت بر عهده مشتری است (خدمات دوران تعهد، مجموعه تعهداتی از قبیل تعمیرات، تامین لوازم یدکی و پشتیبانی کالا است برای یک دوره زمانی مشخص که بیش از دوره ضمانت است و از سوی عرضه کننده با اخذ هزینه‌های مترتب ارائه می‌شود).
error: محتوا محافظت می شود !!